Jesenice, 15. november 2017

Podjetje Hidria je v okviru projekta Gradimo močna partnerstva za bodoče zmagovalce postalo ponosni generalni sponzor vseh mladih selekcij Hokejskega društva Jesenice. S tem korporacija odločno podpira razvoj mladih v okoljih, kjer posluje in tudi širše. Projekt mladim omogoča urejeno športno okolje za trening, športno udejstvovanje in nove zmage. Po novem se bo društvo imenovalo HD Hidria Jesenice.

Korporacija Hidria je Hokejsko društvo Hidria Jesenice in njene mlade člane podprla z zavedanjem, da močna lokalna skupnost in zadovoljni krajani pomembno prispevajo k razvoju in krepitvi tako države Slovenije, kot lokalnih okolij. Interes korporacije ni le dobro poslovanje in doseganje vrhunskih rezultatov v okoljih, kjer delujejo, ampak tudi zadovoljstvo lokalnega prebivalstva in zaposlenih, ki izhajajo iz njega. Predvsem pa si želijo podpirati mlade talente in njihove aktivnosti. HD Hidria Jesenice pod svojim okriljem združuje kar 8 selekcij mladih rodov jeseniškega hokeja, to je 250 igralcev starih od 3 do 20 let, pa tudi veterane, zaradi katerih je v dobrih 75 letih jeseniški hokej postal ena najbolj prepoznavnih športnih blagovnih znamk v državi. V veteranski sekciji tako v zadnjih letih sodelujejo imena kot: častni član Jesenic Albin Felc, Andrej Razinger, Marjan Kozar, Dejan Varl, Boris Kunčič, Borut Vukčevič in drugi.

Predsednik HD Hidria Jesenice, dolgoletni reprezentant in tudi sam jeseniški veteran, Miha Rebolj, je ob podpisu generalnega sponzorstva povedal:

»V 18 letni zgodovini kluba smo s tem podpisom pogodbe postavili nov mejnik! Podjetje Hidira d.o.o. je nov steber na katerega se lahko opremo pri uresničevanju naših ciljev. V imenu celotnega kluba izražam veliko zadovoljstvo, ker smo se uspeli dogovoriti za sodelovanje s tako prepoznavnim in uspešnim poslovnim partnerjem. Za večji preskok ter dolgoročno kvalitetno razvojno okolje nujno potrebujemo močne partnerje. Podjetju Hidria d.o.o. se zato za izkazano zaupanje v naše delo in naše poslanstvo iskreno zahvaljujem in sporočam, da bomo z vami še močnejši!«

Utrditev partnerstva je z optimističnimi besedami pospremila tudi članica poslovodnega odbora Hidrie Urška Svetlik:

»V Hidrii se že veselimo vseh skupnih zmag. Tako športnih kot poslovnih. Veselimo se tudi obilice vsega lepega, ki nas bo spremljalo na tej poti, saj se zavedamo, da le medsebojno zaupanje in sodelovanje na koncu prinese najlepše uspehe.«

Podjetje Hidria na ta način nadaljuje s krepitvijo projekta Gradimo močna partnerstva za bodoče zmagovalce. Poleg jeseniškega hokeja podjetje kot generalni sponzor Košarkarskega kluba Hidria podpira tudi idrijsko košarko, mlade teniške talente in slovenski rokomet. Kot prvi korak k sodelovanju je v ta namen vsem 88 rokometnim klubom, kolikor jih deluje v Sloveniji, podelila 264 rokometnih žog – za vsak klub po tri. Z rokometno zvezo Slovenije se že pogovarja o nadaljnjem sodelovanju pri podpori temu športu. Poleg tega je pred Hidrio tudi še precej novih projektov na tem področju, ki jih namerava korporacija izpeljati v prihodnjem letu. Ker v korporaciji vedó, da športna kariera ni večna, le od športa pa živijo redki, mladim talentom že v času njihovega športnega udejstvovanja omogočajo počitniško delo, štipendije in kasnejšo možnost zaposlitve v okviru Hidriinih potreb in kapacitet.

Korporacija ob tem mladim, ki do zdaj niso imeli možnosti spoznati atraktivnega športnega sveta in njihovih glavnih igralcev – športnikov, omogoča tudi edinstvena športno-rekreacijska doživetja. Tako je med jesenskimi počitnicami za otroke svojih zaposlenih in njihove prijatelje v jeseniški hokejski dvorani organizirala Ledeni izziv za male junake. Več kot 30 otrok se je tako spoznalo z najhitrejšo moštveno igro na svetu in s pomočjo svojih hokejskih vrstnikov zadrsalo na ledu legendarne dvorane Podmežakla. Borec in raper Denis Porčič – Chorchyp pa jih je naučil osnov borilnih veščin in samurajskih vrednot kot so spoštovanje, čast, pogum in moč po katerih bi moral za dobro vseh živeti vsak posameznik.