Novice

Emerald Cup, Nižnji Novgorod, 1.1.2018 – 7.1.2018

by: Marko Lukan

Po treh mesecih priprav, urejanja viz, pridobivanja donatorskih sredstev in ostale logistike se je ekipa U14, HD Hidria Jesenice, skupaj s svojim trenerjem Anžetom, pomočnikom Rokom in tehničnim vodjem Primožem 1.1.2018 ob 9.00 uri zbrala na letališču Jožeta Pučnika. Oddaja prtljage, slovo od staršev in ostalih sorodnikov in že smo poleteli z Adrio Airways proti Moskvi.

Po treh urah letenja smo pristali na letališču Sheremetyevo. Pot smo nadaljevali z avtobusom in po sedmih urah adrenalinske vožnje (približno 500 km), prispeli na prizorišče našega turnirja. Sledila je namestitev v sobe in spanje. Naslednji dan smo si ogledali dvorano, v kateri je potekal turnir »Emerald Cup » in opravili trening.

Prvo tekmo smo odigrali v sredo 3.1.2018 dopoldne z ekipo Motor 04 (Zavolzhni) in nesrečno izgubili z rezultatom 5:6. Istega dne popoldne smo se pomerili z ekipo Lvy 04 (Moscow) in jih premagali s 7:2.

Naslednje jutro smo se pomerili z ekipo  Vitaz 04 (Koryazhma) in jo premagali z rezultatom 6:3, zvečer pa tesno izgubili od ekipe Vityaz 04 (Podolsk) s 5:6.

V petek smo prav tako odigrali dve tekme. Najprej smo po prostih strelih s 3:2 premagali ekipo Energia 04 (Khotkovo), nato pa izgubili z ekipo Sibir 04( Moscow), kasnejšimi zmagovalci turnirja z 0:19.

Popoldne smo obiskali »slovensko hišo«, v kateri so v času turnirja bivali starši in sorodniki otrok – naši zvesti navijači v Rusiji.  Zahvalili smo se jim za obilno večerjo in prijetno druženje.

V soboto zjutraj smo zadnjo tekmo na turnirju odigrali z ekipo Torpedo 04 (Nizhny Novgorod) in izgubili z rezultatom 1:21.

Popoldne  smo se odpeljali v 80 km oddaljeni Nižnji Novgorod in si ogledali KHL tekmo med ekipama Torpedo, za katerega igra Robert Sabolič, in ekipo Sochi. Po kazenskih strelih se je zmage razveselila gostujoča ekipa.

V nedeljo 7.1.2018 se je turnir zaključil, ekipa HD Hidria Jesenice je na koncu osvojila 5. mesto. Tako fantje kot naša Deja so bili enotni, da jim bo bivanje v Rusiji ostalo v nepozabnem spominu. Tako ekipa kot navijači smo se strinjali,  da je »Emerald Cup«  najboljši turnir, ki smo se ga do sedaj udeležili. Tudi mnenje trenerjev je, da smo na tem turnirju odigrali najboljše tekme v letošnji sezoni

Naj vam zaupamo še nekaj zanimivosti, ki so se nam dogodile v tednu, ki smo ga preživeli v Rusiji. Igralca tekme so na prvih dveh tekmah izbirali sodniki, najbolj pa nam bodo ostali v spominu njihovi trenerji, ki  so nas  negativno presenetili s svojim vpitjem, zmerjanjem in  kaznimi, s katerimi so »nagradili« svoje varovance.  Tudi vožnja z avtobusi je bila nora izkušnja, saj so bili le ti podobni avtobusu iz filma »Ko to tamo peva«.

Na koncu bi se »borci« radi zahvali najprej Anžetu, Roku in Primožu, da so imeli pogum in voljo ter seveda močne živce, saj ni lahko teden dni, preživeti z dvajsetimi najstniki – »norci«, kot nas ljubkovalno kličejo. Hvala tudi našim staršem.

Posebna zahvala (cпасибо/spasiba) gre tudi našim sponzorjem, ki so skupaj s starši in klubom finančno podprli naš »projekt Rusija«. Brez njih bi bil projekt zelo težko izvedljiv.